Mes naudojame slapukus siekdami individualizuoti Jūsų naršymo patirtį ir Jums rodomą turinį. Paspaudę „sutinku“ arba toliau tęsdami naršymą svetainėje Jūs sutinkate su slapukų naudojimu. Savo sutikimą galėsite atšaukti bet kuriuo metu, pakeisdami savo interneto naršyklės nustatymus ir ištrindami įrašytus slapukus. Detaliau: skaitykite čia

Limuzinų modeliai Lincoln L 1920 m. ir Lincoln L 1923 m.

Paskelbė Admin 2016/11/23 0 Komentaras (-ai) Transportas,

Limuzinų modeliai Lincoln L 1920 m. ir Lincoln L 1923 m.

 

1920 metais pagamintas pirmasis Lincoln limuzinų modelis L klasės, kurio variklis buvo 5,8l, V8 formos, o variklio galia lygi 90AG. Tačiau nesėkmingai baigėsi Liland  bandymas pereiti į  aukštesnę JAV automobilių klasę, nes įmonė kas mėnesį patirdavo net iki 100 000 JAV dolerių nuostolių ir šių automobilių pardavimai neviršydavo net 800 vienetų per mėnesį. O kokia priežastis? Visa to priežastis – automobilio išvaizda, nes automobilio inžinierius beveik visai nekreipė dėmesio į dizainą ir automobilis atrodė gana paprastai. Nors šie automobiliai ir buvo itin kokybiški ir patikimi. O klientams svarbu ne tik kokybė, bet ir išvaizda, todėl ir pardavimai buvo tokie maži. Todėl pasiturintys amerikiečiai rinkosi kitus automobilių gamintojus tokius kaip: Peerles, Packard ir Pierce-Arrow.

 

 

Taigi jau 1922 metais Henris Liland įmonė jau ėjo link bankroto. Bet dėka to, kad Henry Ford‘as 1922 metų vasario 4 d. už 8 milijonus AJV dolerių nusipirko visą Liland‘o įmonę. Ir jei ne šis sandoris Liland būtų minimas tik istorijoje. O nupirktos įmonės vadovus tapo  „Automobilių karaliaus“ sūnus Edsel Ford.

 

Skirtingai nuo Liland‘o, Ford‘as jaunesnysis puikiai suprato, kad automobilio išvaizda yra labai svarbi norint debiutuoti rinkoje. Fordas paliko aukštos kokybės automobilio vidų, bet visiškai pakeitė automobilio išorę. To pasekoje Lincoln įgijo „Aristokratiškus“ bruožus, kurie išliko vėlesniuose modeliuose.

 

Iškart po pirkimo prasidėjo esminiai darbai, kad atnaujinti įmonę. Visos gamyklos ir pastatai, kurie buvo pastatyti gana skubiai (todėl ir kokybės buvo nedaug) tam, kad tenkinti visus karinius užsakymus. Taip pat buvo įvesta daug atnaujinimų, testavimų ir kitų patikrinimų. Ir visa tam buvo sukurta griežta sistema, kuri reguliavo ir užtikrino puikią kokybę. Pavyzdžiui buvo nustatyti labai maži detalių gaminimo nukrypimai: alkūninio veleno ar jungiamųjų strypų yra 0,0002 colio nuo leistinų verčių leisti nukrypimai. Viso prieš automobiliui paliekant gamyklą jam būdavo  atlikti per 177 specialūs išmatavimai ir bandymai.

 

Limuzinai Lincol prekyboje

Ir jau 1922 metų pabaigoje naujasis Lincoln L automobilis pasirodė pardavime. Šiam automobiliui buvo atliekami nuolatiniai atnaujinimai: špižiniai stūmokliai pakeisti į aliumininius, amortizatoriai buvo atnaujinti pakeisti į hidraulinius. Ir jau 1926 metais ant šių automobilių atsirado jo įžymusis ženklas bėgantis šuo, kuris yra tvirtinamas ant radiatoriaus. Atnaujina ir stabdžių sistema ir dėka to stabdžiai tapo efektyvesni. Automobilio variklio tūris padidintas  iki 6,3 l, nors galia liko ta pati – 90 AG, bei padidėjo sukamo momentas. Padirbėjo ir su automobilio išvaizda, nes kėbulas buvo papuoštas chromuotomis detalėmis. Vis to dėka Lincoln gamybos mastai padidėjo nuo 2249 – 1921 metais, iki 1926 metų – 8787 automobilių. Atitinkamai ir padidėjo limuzinų nuoma bei kita šio limuzino paklausa.

 

Rašyti komentarą